S túžbou obohatiť životy žien a zmyslom pre podnikanie vybudovala Mary Kay Ash svoju vysnívanú spoločnosť. Pozrite sa na dôležité okamihy, ktoré vytvárali meno a zázemie spoločnosti Mary Kay vo svete.

  • 1960
  • 1970
  • 1980
  • 1990
  • 2000
  • 2010

1960

1963

V piatok 13. septembra v texaskom Dallase otvorila Mary Kay Ash na ploche 47m² prvý obchod. 

1964

V roku 1964 predstavila Mary Kay Ash kompletný rad prípravkov starostlivosti o pleť pre mužov.

Mary Kay Ash usporiadala svoju prvú Výročnú konferenciu. Dnes ide o jedno z najväčších každoročných podujatí v texaskom Dallase.

1969

Mary Kay Ash ocenila päť najlepších nezávislých Sales Director ružovým Cadillacom.

V roku 1969 začína v Dallase výstavba výrobného závodu.
V piatok 13. septembra v texasskom Dallase otvorila Mary Kay Ash na ploche 47m² prvý obchod.

1970

1971

Mary Kay expanduje do sveta otvorením prvej medzinárodnej pobočky v Austrálii.
 

1973

Mary Kay oslavuje desiate výročie a počet nezávislých kozmetických poradkýň prekročil 20 000.

1976

Spoločnosť Mary Kay vstúpila na burzu cenných papierov v New Yorku.

1979

Jedna z pôvodných deviatich Mary Kay nezávislých kozmetických poradkýň prvýkrát za celú existenciu spoločnosti prekonala hranicu 1 milióna USD vyplatených na províziách.
1973: Mary Kay oslavuje desiate výročie a počet nezávislých kozmetických poradkýň prekročil 20 000.

1980

1983

Spoločnosť Mary Kay oslavuje 20. výročie. 
Celkové tržby spoločnosti prekročili hranicu 300 miliónov USD.

1984

Spoločnosť Mary Kay bola uvedená v publikácii magazínu Fortune medzi 100 najlepšími spoločnosťami v Amerike.

1985

Spoločnosť Mary Kay odkupuje všetky akcie firmy a vracia sa k súkromnému, "rodinnému" vlastníctvu.

1988

Spoločnosť Mary Kay expanduje do Mexika.

1989

Mary Kay podnecuje a spúšťa program na recykláciu papiera, plastu, skla a hliníka.
1983: Spoločnosť  Mary Kay oslavuje 20. výročie. Celkové tržby spoločnosti prekročili hranicu 300 miliónov USD.

1990

1990

Mary Kay expandovala už do 10 krajín sveta.

1991

Celkové tržby dosahujú 500 miliónov USD.

1993

Mary Kay oslavuje 30. výročie a otvára v sídle spoločnosti v Dallase Múzeum Mary Kay.

Mary Kay je v roku 1992 zvolená ako jedna z najúspešnejších 500 spoločností v Amerike.

Mary Kay otvára medzinárodnú pobočku v Rusku.

Mary Kay sa znovu objavuje na zozname 100 najlepších spoločností v Amerike.

1995

Časopis Fortune zaradil spoločnosť Mary Kay na zoznam "Najobľúbenejšie spoločnosti v Amerike".

1996

Mary Kay Ash zakladá v roku 1996 charitatívny fond. Dnes je známy ako Fond Mary Kay, ktorý je verejným neziskovým fondom. Ponúka prostriedky na výskum liekov proti rakovine a na prevenciu proti domácemu násiliu, a to prostredníctvom programov a grantov povzbudzujúcich uvedomenie žien vo svete.

Mary Kay je jednou z 20 spoločnostíuvedených v knihe Forbes Greatest Business Stories of All Time.

Mary Kay Ash je jedinou ženou, ktorá je v tejto knihe uvedená. Prvýkrát v histórii spoločnosť prekročila celkové tržby hranicu 1 mld USD.

1998

Spoločnosť Mary Kay je opäť zaradená medzi sto najobľúbenejších spoločností v Amerike.

Mary Kay oslavuje 35. výročie. Spoločnosť mení odtieň žiadaného ružového Cadillaku na perlovú ružovú.

1999

Mary Kay Ash je označená za texaskú ženu storočia!

2000

2000

Televízna stanica Lifetime Television menovala Mary Kay Ash najvýznamnejšou podnikateľkou 20. storočia.

2001

Spoločnosť Mary Kay získala cenu za zavádzanie inovácií, ktorú udeľovala Asociácia priamych predajcov. A to za osobné webové stránky, ktoré ponúkajú každej nezávislej kozmetickej poradkyni príležitosť prezentovať sa prostredníctvom vlastných webových stránok.

Richard Rogers, syn Mary Kay Ash a spoluzakladateľ spoločnosti sa vracia do spoločnosti ako výkonný riaditeľ.

Mary Kay Ash zomrela v Deň vďakyvzdania 22. novembra, v deň svojho najobľúbenejšieho sviatku.

2002

Spoločnosť Mary Kay je ocenená Asociáciou priamych predajcov cenou "Vision for Tomorrow Award" za prevenčný program proti násiliu páchaného na ženách.

Spoločnosť Mary Kay získala ocenenie od losangeleskej komisie za humanitárnu pomoc, snahu a úsilie pomáhať a eliminovať násilie páchané na ženách, mladistvých a deťoch.

Mary Kay Ash bola v roku 2002 menovaná do siene slávy dallaských obchodníkov a bola slávnostne uvedená do "Akadémie úspešných podnikateľov a marketingových manažérov".

2003

Mary Kay oslavuje 40. výročie a počet nezávislých kozmetických poradkýň prekročil 1 milión.

V akademickej štúdii Baylorskej university je MKA stavaná do pozície najväčšie podnikateľky v americkej histórii.

2004

Mary Kay Ash je označená PBS 's Nightly Business Report v spojitosti s prestížnou Whartonovou obchodnou školou za jednu z dvadsiatich piatich najvplyvnejších podnikateliek za uplynulých 25 rokov.

Kensingtonský palác v Londýne udelil Mary Kay Ash ocenenie Humanitárna ruža.

2005

Celkové tržby pekročily hranicu 2 miliárd dolárov.

Čínska pobočka oslavuje svoje 10. výročie.

Richard Rogers preberá post výkonného riaditeľa a David Holl je menovaný prezidentom a generálnym riaditeľom spoločnosti.

2006

V roku 2006 uviedla televízia A & E životopisný dokument o Mary Kay Ash.

2007

Predaj prípravkov Mary Kay® je rozšírený už v 35 krajinách sveta.

2008

Spoločnosť Mary Kay oslavuje 45. výročie a spúšťa nový charitatívny projekt “Ružová, ktorá mení životy” za účelom zmeniť životy žien a detí vo svete.

Mary Kay zverejňuje svoj prvý svetový program charitatívneho marketingového programu prodporujúci ženy a deti - Krása, ktorá sa počíta.

Dallaský obchodný časopis zaraďuje spoločnosť Mary Kay na zoznam tamojších najväčších charitatívnych spoločností.

2009

Celkové tržby Mary Kay dosahujú 2,5 miliardy dolárov. Počet nezávislých kozmetických poradkýň z celého sveta je 2 milióny.
2006 - V roku 2006 uviedla televízia A & E životopisný dokument o Mary Kay.

2010

2010

Argentínska pobočka Mary Kay oslavuje 30. výročie. 10. výročie oslavujú pobočky v Kazachstane, Malajzii a na Filipínach. Slovensko a Moldavsko oslavujú 5. výročie.

Mary Kay dostala od časopisu Ladies 'Home prvú známku "DoGood". Známka je určená pre spoločnosti, ktoré sa snažia robiť svet lepším miestom. 
Mary Kay bola vyznamenaná za snahy chrániť ženy a dievčatá proti domácemu násiliu.

2011

Hodnota darov vynaložená počas kampane "Krása, ktorá sa počíta" v rokoch 2008, 2009 a 2010 v súvislosti s ochranou žien a detí vo svete presiahla takmer 4 milióny USD. 
Prípravky TimeWise® Nočný komplex na obnovu pleti a TimeWise® Zázračná kolekcia získali prestížne ocenenie "Good Housekeeping Seal".

Zamestnanci Mary Kay, nezávislé kozmetické poradkyne, priatelia a rodiny sa zúčastňujú vôbec prvého svetového Mesiaca dobrých skutkov.

2012

Americká pobočka Mary Kay dosiahla 1 milión fanúšikov na Facebooku.

Mary Kay získala so svojou mobilnou aplikáciou Virtuálne líčenie ocenenie od Asociácie priameho predaja pre digitálnu inováciu.

Mary Kay uviedla doteraz najsofistikovanejšiu starostlivosť o pleť proti pokročilým vráskam – TimeWise Repair™
Mary Kay dostala od časopisu Ladies Home prvú známku "DoGood".  Známka je určená pre spoločnosti, ktoré sa snažia robiť svet lep